KFUM Spejderne

Skivehus gruppe

Tilmelding, udmeldelse og kontingent

Er du allerede spejder?

Hvis du var spejder i kalenderåret 2022-2023 er du AUTOMATISK tilmeldt spejder 2023-2024. Du bliver automatisk tilknyttet den enhed, som du passer mht. alder/klassetrin.

Udmeldelse

Hvis du ikke ønsker at være spejder længere, så skal du selv melde dig ud. Se vedlagte vejledning: Sådan udmelder du dit barn fra spejder

Er du ny spejder?

Du kan tilmelde dig spejdergruppen her på siden. Du skal følge linket nedenfor. Hvis der er plads i enheden, så vil du modtage en velkomstmail efter et par dage. Hvis enheden er fyldt op, så kommer du på venteliste og vil modtage en mail om dette efter et par dage.

Husk følgende når du opretter dig/dit barn:

• Skriv spejderens navn under medlem (ikke mor eller fars de skal stå i rubrikken ved siden af)
  • Skriv spejderens fødselsdato
  • Skriv de mobil/sms og email adresser hvor vi kan komme i kontakt med jer, hvis vi har beskeder angående enheden

Bæver tilmelding – 0.-1. klasse

Ulve tilmelding – 2.-3. klasse

Juniorspejder tilmelding – 4. 5.-klasse

Troppen tilmelding – 6.-10. klasse

Tilmelding uden tilknytning

Familiespejder tilmelding 3-6 år

Klan Efterskole

Kontingent

Kontingent betales halvårligt. Den ene periode løber fra d. 1. januar til d. 30. juni. Denne periode opkræves i uge 2 (januar). Den anden periode løber fra 1. juli til 31. december. Denne periode opkræves i uge 36 (september). Kontingent opkræves pr. mail. Der bliver tilsendt et link til betaling. Her kan man betale med kort, og hvis man oprettet sit betalingskort, så vil der automatisk blive hævet ved næste forfald.

Priserne er følgende (gældende fra august 2023):

Familiespejder: 2 x 275 kr. for et helt år.

Bæver, ulv, junior, trop: 2 x 400 kr. for et helt år.

Klan efterskole: 2 x 250 kr. for et helt år.

Ture og salg af lodsedler:

Vær opmærksom på at der udover kontingent er betaling for ture, som man ønsker at deltage i. Derudover er der 2 gange årligt salg af lodsedler, som alle forventes at deltage i. Vi sælger “Rap om Kap” og “Julelotteri”. Begge dele er gennem Lions. Alle spejdere får udleveret 5 lodsedler a 25 kr. pr. gang. Lodsedlerne afregnes med det samme med KFUM Spejderne Skivehus Gruppe og sælges derefter videre til naboer, bekendte, familie mv. af spejderen (og evt. med hjælp fra en voksen).